Koulutintti Oy

Kokoukset ja juhlat

Koulutintti Oy tarjoaa käyttöösi viihtyisät, 60 – 80 hengen tilat juhliasi tai kokouksiasi varten Sarkkilan museokoulussa. Kokousvieraille räätälöimme helpon kokonaispaketin, joka tilan lisäksi sisältää tarjoilut sekä tarvittavan tekniikan. Jos tarvitset pienempää tilaa kokoontumiseen, Porttikallion sauna on täydellinen paikka. Parikymmentä henkeä mahtuu kokoontumaan oleskelutilassa mainiosti ja ryhmäsaunassa on kahdet erilliset puku- ja pesutilat.

Perhejuhlia ja muita kokoontumisia

Sarkkilan koulun juhlatilassa on juhlittu monissa eri merkeissä. Siellä on järjestetty perhejuhlia kuten ristiäisiä, rippijuhlia, syntymäpäiviä ja muistotilaisuuksia. Siellä on myös vietetty esim. luokkakokouksia. Mikä olisikaan sopivampi paikka tavata vanhoja koulukavereita?

Kaikkiin tilaisuuksiisi hoidamme tilauksesta myös ruokailut ja tilassa nököttävät edelleen vanha kouluharmooni sekä vuodelta 1875 peräisin oleva flyygeli, jotka tarjoavat mahdollisuuden musisointiin.

Yritystilaisuuksia

Yritykset ovat pitäneet Sarkkilan museokoululla kokouksia sekä viettäneet tyky- ja koulutuspäiviä. Käytössäsi ovat uusimman nykytekniikan (langaton internet sekä lisähintaan kannettava projektori) lisäksi myös esim. piirtoheitin, fläppitaulu, liitutaulu ja helmitaulukin. Myös porttikallion saunatila sopii erinomaisesti yritysten käyttöön.

Yrityksille palvelun helppous on tärkeää: meiltä saatkin koko paketin yhdestä paikasta. Tykypäivien tai koulutuspäivien kevyempi ohjelmakin onnistuu: Miten olisi golf, frisbeegolf tai paintball?

Ota yhteyttä niin räätälöimme juuri tarpeittenne mukaisen paketin yrityksellesi!