Koulutintti Oy

Majoitushuoneisto museokoululla

Koulutintti tarjoaa majoitusta max. 12 hengelle Sarkkilan museokoulun tiloissa Punkalaitumenjoen rannassa, Punkalaitumen keskustassa. Meillä on ilmainen pysäköinti
Majoittujille on tarjolla huoneet neljän makuuhuoneen huoneistossa. Kaikki makuuhuoneet joelle päin, avaralla peltomaisemalla

Keittiötilat, olohuone (televisio), 1 wc ja 1 inva-wc suihkutilalla ja pieni sauna pesutilalla, ovat majoittujien yhteisessä käytössä.
Tiloissa on myös pyykinpesumahdollisuus. sekä etätyötkin mahdollistava valokuituyhteys Wi-Fi / kaapeli tv ,
Omatoimiseen kokkaukseen keittiössä on perustarvikkeet, astiat ,sekä astianpesukone.

Lemmikkien mukaantulosta sovittava erikseen.

Pakari

Pakari on suurin huoneemme, sviitti eli perhehuone. Huoneessa on hirsiseinät, vanha kaakelihella ja uuni, kuusiruutuiset ikkunat ja kunnon vanhan ajan tunnelmaa. Siellä majoittuu mukavasti 5 henkeä. Tilaa on 28,5 m² ja huonekorkeus on hulppeat 3 m.

Kamari

Kamari on huone kahdelle. Kokoa huoneella on 13 m²

Ullanboxi ja Ellinboxi

Ullan ja Ellin boxissa yöpyy max kaksi henkeä. Boxit ovat kooltaan 9,5 m².