Koulutintti Oy

Aktiviteetit

Aktiiviloma Punkalaitumella

Koulutintin mökit majoittavat Punkalaitumella, n. 3000 asukkaan kunnassa, Pirkanmaan maakunnassa. Täältä löydät paljon erilaisia aktiviteetteja niin kesällä kuin talvellakin.

Kunnan urheilukentällä voit vaikka testata miten keppi lentää. Rädyn Seppo kiskaisi samaisella kentällä hirmulukemat 96,96m. Kesällä Porttikallion liikuntakeskus tarjoaa mahtavat mahdollisuudet lenkkeilyyn, sauvakävelyyn tai maastopyöräilyyn hyvin hoidetuilla ulkoilureiteillä. Kesälaitumen 9-reikäisellä golfkentällä golfaamaan pääsevät kaikki, myös ilman green cardia. Välineet voi vuokrata paikan päältä. Ja jos ”oikea” golf ei tunnu omalta, voit kokeilla frisbeegolfia yhdeksän korin kentällä.

Koulutintin omat aktiviteetit

Koulutintin oma jokilautta vie joelle ”risteilemään” opa 10 – 15 hlöä kerrallaan. Siellä luonnorauhassa voi nauttia kevyistä eväistä ja vaikka viritellä yhteislaulut. Samainen joki tarjoaa myös melojille oivan harjoittelupaikan. Asiakkamme nauttivat myös opastetuista linturetkistä, peuranmetsästyksestä sekä marja- tai sieniretkistä. Metsää riittää, joten retkelle voi lähteä myös omatoimisesti.

Tarjontaa talvella

Porttikallion urheilukeskus tarjoaa loistavat mahdollisuudet ulkoiluun myös talvikaudella. Alueella sijaitsee ampumahiihtostadion, jonka yhteydessä hyvin hoidetut ladut. Kilpaladuilla riittää haastetta kovallekin hiihtäjälle. Tarjolla on toki latua myös rauhallisempaan menoon mikäli lumitilanne sen sallii. Kilpa-areenalla lumitilanne on hyvä; siellä lunta tekee tykki, jos sitä ei muuten ole riittävästi.

Paintballia metsässä

Yritykset tai esim. polttariporukat innostuvat paintballista, jota tarjoamme Yhivuoren metsässä Passimökkimme läheisyydessä. Alueella on kota, telttasavusauna sekä pieni lampi, jossa voi virkistäytyä pelin jälkeen.

Tanssiharrastajan lempipaikka

Punkalaitumelta löytyy myös tanssilava, jossa järjestetään maankuulut keskiviikkotanssit nimekkäiden artistien tahdittamina. Lava itsessään on jo nähtävyys. Se sijaitsee niemennokassa keskellä kaunista Vehkajärveä. Näihin tansseihin ajetaan kaukaakin ja silloin majoituspaikkaa kaivataan.